Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van R Bijma - WaarBenJij.nu Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van R Bijma - WaarBenJij.nu

Adelaide

Door: Ricardo

Blijf op de hoogte en volg R

04 April 2017 | Australië, Adelaide

Dinsdag 4 april:
De wekker ging om 05:30. We moesten weer vliegen! Adelaide it is.
Na een korte vlucht van een uurtje met weer perfecte service in het vliegtuig kwamen we aan in Adelaide. Een beste man van T.BUS bracht ons naar het hotel. Oak Embassy Adelaide. Omdat wij de enigen waren in zijn busje kregen we onderweg een mini city-tour. Alles begon zo goed in Adelaide.. Bij de receptie aangekomen, kon de borg alleen maar via creditcard worden afgehandeld. 75 Dollar. Wie hebben geen creditcard meegenomen? Juist. Wij. Absoluut geen begripvol personeel. We moesten dan maar een prepaid creditcard halen. Ook konden we pas in onze kamer na 2 uur. Het was op dat moment half 12.
Gelukkig konden we onze koffers wel even achter laten.
Wij Adelaide in, erg mooi en 'rustige' centrum. Heel gemoedelijk.
Uiteraard konden we ook gelijk wat boodschappen gaan doen.
Na de boodschappen gingen we een prepaid creditcard halen. Gelukkig werden we bij de Post erg vriendelijk door een vrouw geholpen. Na al dat gedoe hebben we nog wat lunch gehaald. Dit hebben we lekker buiten zitten op te smikkelen, onder het genot van wat mooie straatmuziek.
Bij het hotel aangekomen konden we dan eindelijk naar onze kamer. Wel een erg mooie en grote kamer!
Tot slot kost WiFi in het hotel aardig wat. 30 minuten WiFi = $5.
Dat doen we dus niet.

• 06 April 2017 - 08:39

Fabienne:

Haha ik zei toch creditcard