Aankomst Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van R Bijma - WaarBenJij.nu Aankomst Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van R Bijma - WaarBenJij.nu

Aankomst Melbourne

Door: Ricardo

Blijf op de hoogte en volg R

31 Maart 2017 | Australië, Melbourne

Vrijdag 31 maart.
De wekker ging deze ochtend om 05:30! We moesten om 06:45 buiten staan, omdat we naar het vliegveld werden gebracht.
Na het ontbijt en het uitchecken bracht Ready2Go (de beste man was perfect op tijd) ons naar het vliegveld. Na het inchecken moesten we langs de douane. Uiteraard werd ik er tussen uit gepakt. Er werd op explosieven gecontroleerd, uiteraard niks gevonden!

We gingen vliegen met Qantas Airways. Erg aardig personeel en ondanks dat de vlucht maar een uur en 15 minuten duurde, kregen we koffie, iets te eten en een flesje water. Perfecto dus!
Eenmaal in Melbourne aangekomen, werden we opgepikt door de organisatie Bluebrid Shuttle. Een enthousiaste jonge dame kwam ons ophalen van het vliegveld. Haar collega's bij de bus waren helaas niet zo organisatorisch als haar. Ze moest wel drie keer uitleggen dat wij mee moesten in de bus. For Gods Sake kwam zelf uit haar mond!
In de bus moesten we zelfs nog langer reizen dan in het vliegtuig. Wat is Melbourne druk! Overal verkeer. Voetgangers die bij een kruising tegelijkertijd mogen oversteken als automobilisten mogen rijden. Erg chaotisch op de weg. De man die ons naar ons hotel bracht kon helaas niet erg goed rijden.. erg agressief. Gelukkig kwamen we veilig en wel aan bij ons hotel, Travelodge Southbank Melbourne.
We hebben deze middag gebruik gemaakt om een supermarkt te vinden in het grote Melbourne. Dat is gelukt, maar wat een mensen, wat een winkels! Erg groot, maar ook erg mooi. Naast een wolkenkrabber een mooi oud gebouw, het kan in Melbourne!

• 31 Maart 2017 - 15:43

:-):

Man man man... Aparte mensen aparte dingen.

• 01 April 2017 - 16:07

Annemiek:

Gaaf man...heel veel plezier daar en mooie foto's maken!
    Gr Annemiek